Z powodu, że jesteśmy zamknięci w więzieniu wiemy tylko o niektórych rasach zombie, ale też o wielu słyszeliśmy, dlatego są one oznaczone jako odkryte. Niektóre także nie posiadają nazwy, przynajmniej my im jeszcze żadnej nie nadaliśmy.
Te
stwory to jedne z tych, które spotykamy dość często w więzieniu,
ponieważ są to specjalne uzbrojone drużyny broniące więzienia dla
"odmieńców", czyli nas. Ich zbroja jest odporna na nasze moce dlatego musimy ich zabijać za pomocą broni, jednak to nie jest nadal łatwe przez ich zbroje, najłatwiejszym rozwiązaniem jest działanie w grupie, jedna osoba przytrzymuje a druga skręca kark czy też próbuje się przebić przez kask do mózgu. A dokładniej większość zbroi znajduje się pod ich skórą, to co nie zostało wchłonięte nadal jest z wierzchu.
Poziom Twoich umiejętności: (1) Kapral / Szeregowy 1-szej klasy (Grupa)
odkryte
Zwierzęta też zostają zmutowane po śmierci. Ich budowa jest wtedy o
wiele silniejsza, a organy odporniejsze. Atakują pazurami i zębami,
które również wyglądają dość nietypowo. Za to są one bardzo, bardzo
mocne, pazury wytrzymałe na każde okoliczności a futro, broni przed rozkładem ciała. Jest to ogółem trudny przeciwnik, którego nie pokona się łatwo w pojedynkę. Zwierzęta występują zazwyczaj w małych grupach. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: Młodszy szeregowy
Jak to kot, powszechnie spotykany na terenach wiejskich, jak i
miejskich. Jest to niebezpieczny zwierz atakujący efektywnie z
zaskoczenia, z wielką siłą pierw rozrywa cel, unieszkodliwia. Dość silne
stworzenie, średniej wielkości, a zwinne i szybkie niczym... Niczym
kot? (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Shrieker Zombie wyglądem przypomina zwykłego zombie. Różni się jednak
białym kolorem skóry oraz szybkością porównywalną do sprintu, lecz jego wadą
jest słaby słuch. Gdy napotkasz go na swojej drodze licz się z różnym
zakończeniem. Trudno przed nim uciec. Prawdę mówiąc nie jest to dość
masywny przeciwnik, w końcu jest zmarły. Jego skóra jest sztywna, ale
raczej trudna do przebicia, a wymaga ona dużej mocy z Twojej strony. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: Rekrut
Normalny, nie mający żadnych cech nadnaturalnych zombie. Spotykany
zawsze w grupach na terenie ludzi. Łatwo go zabić i nie jest szybki, ani
zwinny. Pomimo tego silny i zawzięty. Charakteryzuje go to, że jest
skrawkiem normalnego człowieka, który nie był nigdy zombie, a zmarł na
skutek jakiejś np. Choroby. Spotyka się go... Wszędzie, dosłownie. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: Szeregowy 1-szej klasy
Monkeys są nazywane tak gdyż są niewiarygodnie skoczne i zręczne. Szybkością dorównują do shrieker zombie. Wyróżniają się również ciągłym wymachiwaniem rękami, co może być dość irytujące na swój sposób. Zwykle atakują w spodziewany do ich wyglądu sposób. Próbują złapać czyjąś głowę do swojej wielkiej "buźki". Można je spotkać dosłownie wszędzie.
W pewnym sensie normalny zombie jak powyżej, aczkolwiek posługujący się
narzędziem. Czyli może być to młotek, ewentualnie siekierka co mu wpadnie do ręki.
Charakteryzuje się tym, że zawsze przebywa w pomieszczeniach czyhając na
żywego człowieka. Wtedy atakuje z zaskoczenia i gdyby zabrakło Ci
czujności byłbyś martwy. Łatwo go rozpoznać, gdyż ma bardzo szczególny
odór, który każdy odróżni od rozkładającego się zombie. Spotyka się je w
rozmaitych budynkach, zawierających kilka pomieszczeń. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Nie ma dla niego określonej nazwy, ale jest to nieobliczalna i niezwykle
silna istota. Bardzo trudno go pokonać, a walczenie z nim w pojedynkę
jest tylko misją samobójczą, bo nawet uciec mu się nie da. Posługuje się
olbrzymim działem wystrzelającym kilka setek pocisków na sekundę,
posiada on nietypowy wygląd, który budzi w Twoich żyłach nieunikniony
strach. Jego skóra jest mocna i silna, wielkość przewyższa normalnego
zombie. Spotyka się go w nielicznych miejscach, szczególnie pomiędzy
budowlanymi ruinami. Charakteryzuje się także tym, że potrafi ewoluować, po tym wygląda tak: (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: Plutonowy
odkryte
Jest to istota przypominająca zombie wewnątrz, zaś na zewnątrz jest to
piękna i nieprzewidywalna "kobieta". Zazwyczaj nie używa przemocy, bo w
walkach jest dość słaba. Jej mocą jest urok, uwodzi Cię swoimi cechami,
sprawia, że nie możesz się jej oprzeć. Trudno uniknąć tego efektu, a gdy
się poddasz jesteś już praktycznie martwy. Spotyka się ją w
nielicznych, a szczególnie wielkich sektorach. Bardzo rzadko na nasze
szczęście. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: Sierżant / Kapral (Grupa)
Widuję się tą zombie-tkę zazwyczaj w ciemnościach, gdzie czuję się
niemalże niezauważalna. Czyli mogą być to np. Piwnice. Jest praktycznie
niewidoczna dla oka, aczkolwiek całkiem słyszalna dla ucha. W walce
posługuje się sztuką ciała, posiada ona ogromne pazury, którym łatwo
odebrać ludzkie życie. A dla uprzykrzenia życia posiada ona także co najmniej 3 pary rąk niczym pająk. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: Generał armii
odkryte
Jak to horda, porusza się w olbrzymich stadach, a często jest tak jak z
nami: zbierają członków. Niesamowicie dobrze współpracują, jednak grupy
są zbudowane z tych normalnych zombie, ale im ich więcej, tym są
silniejsi i rozwalić mogą wszystko na swej drodze. Chodzą swoją trasą, a
my staramy się przewidywać ich najazdy. Jeśli by nam się nie udało,
byłaby to ogromna strata.
Trudne do spotkania i do zabicia mroczne stwory, posługujące się mrokiem.
Potrafią zawładnąć nad ciemnościami w najgorszych plugawych zakamarkach (np. szczury czy karaluchy i inne) i
sprawić, by próbowały Cie zabić. A raczej pragnęły. Spotyka je się często w mokrych i obślizgłych miejscach, czasami w takich miejscach znajdują się zbrojownie. Wrogiem tych stworzeń nie tylko są
ludzie, ale i Vamp, a w ostateczności Darkness. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Nie nadano mu nazwy
Poziom Twoich umiejętności: Młodszy kapral
Są to stwory które są przyczepione skórą głowy do sufitu i do tego poruszają się niezwykle cicho. Nie zwracanie uwagi na to co znajduje sie nad nami może przynieść zgubę nie jednemu. jednak ich bezwładnie zwisające nogi którymi nie mogą poruszać dają minimalną szansę by je dostrzec. Zwykle odrywają się od sufitu centralnie nad tobą i zaatakują cie pazurami oraz zębami. Nie można go zajść od tyłu gdyż ma oczy dokoła głowy.. dosłownie.
Poziom Twoich umiejętności: Sierżant sztabowy
Nietypowy zombie bez... Uzębienia. Dokładnie. Nie potrafi atakować, ma
jedynie przeciętnej długości pazury, którymi zadaje obrażenia. Jednak
należy na niego uważać, ponieważ zwołuje inne zombie, a w najgorszym
przypadku nawet hordę. Spotyka się go zwykle mniej zaludnionych przez zombie terenach, są dość
nieliczne w naszym więzieniu, łatwo zabić, bo nie są szczególnie uzdolnione. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Pomimo braku oczów, świetnie kontaktuje za pomocą innych zmysłów.
Atakuję wtapiając w Ciebie swoje nietypowe dłonie, które zakończone są
metalowymi piłami, które wyrządzić mogą wiele uszczerbków na zdrowiu. Są
bardzo szybkie, a widok na nich sieje strach, gdyż chodząc wykonuje
bardzo zwinne i wyjątkowo straszne ruchy. Spotykane na brzegach jezior, w
nielicznych miastach. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: Szeregowy
Dość silne pająki wyrastające z ludzkich płuc. Atakując próbują się dostać do wewnątrz i wytworzyć jajo, a w międzyczasie zabijają człowieka uszkadzając wewnętrzne organy. Po śmierci człowieka wylęga się jajo i powstaje nowy pająk. Spotykane są w zaniedbanych i wilgotnych pomieszczeniach, a w ciemnych miejscach tworzą miejsce do odpoczynku przez jakiś czas, a poza tym poruszają się intensywnie. Trudno w nie trafić, a są to średniej wielkości owady w młodym wieku. Można również spotkać w górskich jaskiniach, gdzie zasiedlają się w grupach, co jakiś czas zmieniają położenie. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Dość silne pająki wyrastające z ludzkich płuc. Atakując próbują się dostać do wewnątrz i wytworzyć jajo, a w międzyczasie zabijają człowieka uszkadzając wewnętrzne organy. Po śmierci człowieka wylęga się jajo i powstaje nowy pająk. Spotykane są w zaniedbanych i wilgotnych pomieszczeniach, a w ciemnych miejscach tworzą miejsce do odpoczynku przez jakiś czas, a poza tym poruszają się intensywnie. Trudno w nie trafić, a są to średniej wielkości owady w młodym wieku. Można również spotkać w górskich jaskiniach, gdzie zasiedlają się w grupach, co jakiś czas zmieniają położenie. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Są to zombie, które nie ruszają ze swojego miejsca, bo umarły na
wózeczku, a raczej ruszają się jednak czołgając po ziemi i chowają się w małe zakamarki jak wystraszone dzieci. A ich miejscem jest psychiatryk, gdzie łączą się w grupę.
Łatwo na nich trafić, gdy szuka się leków, a już nic nie zostanie -
oprócz przeszukania takowego miejsca. Wtedy stanowisz łatwy cel, działają
współpracując, a żywią się nietypowo ludzkimi sercami, nic więcej nie
ruszą. Dodatkowo ich wygląd u niektórych wytwarza ogromne współczucie a u innych ogromną odraze, albo im to pomoże albo przeciwnie. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Nie nadano mu nazwy
Poziom Twoich umiejętności: Młodszy podporucznik
Siejące strach monstrum, nawet wywrze te uczucie na ciałach najsilniejszych. Pożera on dość dziwnie, swoją klatką piersiową. Posiada on tam kilkaset drobnych, aczkolwiek silnych zębów, dzięki czemu łatwo mu chwytać, a ofierze trudno uciec. Do tego posiada "macki" zakończone ostrym pazurem który przetnie kość z łatwością. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Jak sama nazwa wskazuje są to przemienione pielęgniarki, występują "ich"
dwa rodzaje, jedne ze zniekształconą twarzą, poruszają się gdy ty się
poruszasz, drugi z bandażami na twarzy, poruszają się gdy czują światło
słoneczne, czy też latarki. Zawsze w ręku posiadają jakieś narzędzie
chirurgiczne. Poruszają się w dziwny sposób, jakby dopiero od paru lat
rozprostowywały kości.Co może byc prawdą... Zawsze występują grupą,
najmniej 10 osobową. Spotkać je można w szpitalach, głęboko gdzie jest
wystarczająco ciemno. Cóż szybciej one zabiją Ciebie niż ty je, po
prostu omijaj ciemne zakątki szpitala. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Nie nadano mu nazwy
Poziom Twoich umiejętności: Młodszy podporucznik
Nie nadano mu nazwy
Poziom Twoich umiejętności: Młodszy podporucznik
Jeden z najstraszniejszych stworów, czemu? Bo po części posiada rozum i może układać strategie i tym podobne, Ma długie macki które może wystrzelać w stronę człowieka a także potrafi chodzić po ścianach co pozwala mu się wszędzie dostać. Nawet u najsilniejszych wspomnienie o nim przyprowadza o gęsią skórkę. Jedno jest pewne niedogadująca się drużyna może łatwo zginąć z jego ręki, bo walka z nim w pojedynkę to na pewno nie śmierć o której byście marzyli. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Nie nadano mu nazwy
Poziom Twoich umiejętności: Podporucznik
odkryte
To raczej krewniak stwora powyżej, też posiada resztki rozumu, ale jest dużo bardziej wytrzymały, w dodatku zamiast jednej z rąk ma wielki sztylet? Nie da się opisać jak masakruje swoje ofiary i jest ewidentnie jednym z najszybszych zombii, chociaż masa jego ciała trochę go spowalnia. Jednak nie ma on przeszkód by przebijać się przez ściany itp. (brak informacji na temat występowania na zewnątrz)
Poziom Twoich umiejętności: ?
brak informacji
Poziom Twoich umiejętności: ?
brak informacji
Poziom Twoich umiejętności: ?
brak informacji
brak informacji
Tworzenie stworów które znajdziemy na zewnątrz
Poziom Twoich umiejętności: Młodszy sierżant
nieodkryte
Przebywa na terenach mokrych, czyli szczególnie w jeziorach. Kryje się tam czyhając na człowieka, niewidocznie wciąga człowieka do wody. Trudno się wyplątać z jego "sideł". Dusi, szarpiąc Cie pod wodą, rozrywając ciało, a gdy następuje zgon, karmi się Tobą.
nieodkryte
Przebywa na terenach mokrych, czyli szczególnie w jeziorach. Kryje się tam czyhając na człowieka, niewidocznie wciąga człowieka do wody. Trudno się wyplątać z jego "sideł". Dusi, szarpiąc Cie pod wodą, rozrywając ciało, a gdy następuje zgon, karmi się Tobą.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz