niedziela, 26 czerwca 2016

Sektory

By ułatwić wam sprawę, postanowiłam sama przydzielić was do sektorów. Biorę pod uwagę tylko wasze umiejętności, więc albo będziecie musieli pogodzić się z wyborem, albo pozmieniać wasze moce, wysyłając do mnie wiadomość. Mam nadzieję, ze zrozumiecie mój wybór, bo w przypadku kiedy macie same moce magiczne i nie wspomnieliście o fizycznych to wiadome, że przydzielę was do sektoru H, ale jak będzie tak bardzo chcieli być w tym przypadku w sektorze A, to wystarczy że wyślecie mi dodane moce. Tylko zapamiętajcie że w tedy wasza moc magiczna się drastycznie zmniejszy.
(Jeśli nie pojawi się tu jakaś wasza moc, oznacza, że została usunięta, możecie ją przywrócić ub wymienić na inną)


Sektor A: Umiejętności fizyczne i magiczne
Sylvanas - Lód, Zwinność (Nr. 231)
                     ➥Mavis(piosenka) - Podczas ucieczki zagłusza swoje kroki, czy też rozsyła ich dźwięk w
                         różnych kierunkach, by zmylić wroga
                     ➥Peach Ice - Wystrzeliwuje lodowe pociski zamrażające wszystko czego dotkną
                     ➥Scarlet - Daje krople krwi na amunicję i staje ona w niebieskich płomieniach
                     ➥Tygrysi Zew - jak nazwa wskazuje włącz zew zwierzęcia i jest szybka, elastyczna 
Bartolomeo - Cień, Zwiększenie (Nr. 001)
                     ➥Darkness - Widzi w ciemnościach
                     ➥The Killer - Jego cień przyłącza się do cienia wroga, dzięki czemu sprawia, że z niego
                     wyrasta drut kolczasty oplątujący wroga, nie działa to jednak gdy słonce pada prosto na niego
                     ➥Lancie - Gdy staje w cieniu jest prawie nie zauważalny i potrafi wytworzyć swoją
                     obecność w całkowicie innym miejscu
                     ➥Eye - Gdy odsłania swoje oko jego zwinność, siła itp. się zwiększają
Lysander - Alchemia
                     Sanguinum string ( łac. Krwawa Struna ) - grając na skrzypcach może posłużyć się 
                     infra i ultra dźwiękami, które dla zwierząt i zombie są wyjątkowo nie do zniesienia. 
                     Może użyć tej mocy, by zyskać na czasie, uszkodzić słuch przeciwnika lub nawet go 
                     zabić. Wtedy jego oczy i skrzypce mienią się szkarłatną czerwienią. 
                     ➥Alchemical interitum ( łac. Alchemiczna destrukcja ) - pozwala na niszczenie za 
                     pomocą alchemii. Może być to niszczenie czegoś do stworzenia czegoś innego lub 
                     całkowita destrukcja danego obiektu.
                     ➥Alchemical synthesis ( łac. Alchemiczna synteza ) - pozwala na tworzenie za pomocą 
                     alchemii. Jedyną zasadą w tej mocy jest posiadanie odpowiednich materiałów. Służy 
                     również do alchemicznego wzmacniania broni.
Nicolas - Duch
                     ➥Sprawność fizyczna
                     ➥Tarcza - może obronić wybrane osoby znajdujące się koło niego lecz sam cierpi 
                     psychicznie z tego powodu,
                     ➥Telekineza - słaba telekineza dzięki której może określić kierunek w którym znajduje
                     się dany człowiek, którego dobrze zna, ale potrzebuje do tego ogromnej ilości energii,
                     ➥Ducha - dzięki któremu może podarować komuś połowę swojego życia(duszy), ale 
                     wtedy Nicolas czuje to co uratowana osoba, jego/jej uczucia (umiejętność 
                     jednorazowa).
Daniel - Fale dźwiękowe
                     ➥Ogłuszanie ludzi(zombi tym bardziej) za pomocą dźwięków,
                     ➥Manipulacja dźwiękami - np. może zadać ból psychiczny, dzięki lekki drganiom
                     wywołanym w mózgu dzięki falom dźwiękowym,
                     ➥ Duch - dzięki któremu może podarować komuś połowę swojego życia(duszy), ale
                     wtedy Daniel czuje to co uratowana osoba, jego/jej uczucia (umiejętność jednorazowa) -
                     odziedziczone po ojcu
                     ➥Sprawność fizyczna - mniejsza niż u Nicolasa.

Sektor D: Moce związane z brońmi
Gwen - Mistrzyni Fachtunku
                     ➥Taniec ostrzy - Gwen za każdym swoim ciosem teleportuje się w inne miejsce, tym
                     samym rozprasza przeciwników pozostawiając za sobą pył.
                     ➥Shunpo - shunpo pozwala jej poruszać się z niesamowitą prędkością.
                     ➥Energy - Gwen skupia swoją energię na ostrzu i tym samym emanuje ono niebieskim
                     blaskiem, oraz zyskuje premię do siły. 
                     ➥Double Kill - Jest w stanie jednym machnięciem szablą stworzyć falę energetyczną,
                     która z dużą prędkością. 
                     ➥Destructive armor - użytkownika pokrywa wytrzymała zbroja o sile destrukcyjnej. Co
                     zadziwia, może poruszać się z niesamowitą szybkością.
Taiga - Moc Rycerza (Nr.876)
                     ➥Potrafi wywoływać broń z innej sfery
                     ➥Nie jednej czy dwóch. Tak na prawdę nikt nie wie ile ich jest, nawet ona sama,
                     chociaż dobrze to ukrywa
Shura - Moc Pieczęci (Nr.544)
                     ➥Shura jest egzorcystką, która doskonale włada mieczem, nie byle jakim, bo
                     demonicznym. Walczy używając Kirigakure Ryuu-Makengi, czyli Styl Ukrytej
                     Mgły-Technika Demonicznego Ostrza.
                     ➥Dabō (kieł węża) - Shura wystrzela pociski stworzone z energii w przeciwnika.
                     ➥Gara Gara (absolutna pustka) - Technika pozwala Shurze wbić miecz w przeciwnika z
                     ogromną siłą.
                     ➥Hebiransu (Wężowa Lanca) - Technika przekształca miecz demonów Shury w dłuższy z
                     falistą krawędzią, podobny do kształtu węża. W dodatku, obszar w pobliżu wierzchołka
                     ostrza uzyskuje oko. Ta technika, by zostać użyta potrzebuje krwi, którą należy rozlać
                     wzdłuż ostrza.
Mai - Metal
                     ➥Możne przebudować swoje mechaniczne ramię jak tylko zechce, zrobić z niego broń
                     która czerpie pociski nie z samej siebie. Ma również zdolność “widzenia” konstrukcji
                     metalowych dzięki czemu umie zbudować wiele mechanizmów jak i rozpracować
                     jeszcze inne. Niestety umiejętności dziewczyny nie są rozwinięte najbardziej jak to
                     możliwe.
Carl - Surowiec (Nr.799)
                     ➥Tworzenie czegoś z niczego, wspaniała umiejętność, prawda? Mówi się, że Salomon
                     nawet z pustego nie naleje, a nasz Curluś poświęcając własne siły, może stworzyć to, co
                     tylko dusza sobie zapragnie. No... Nie, to jest już przesadzone. Mężczyzna ma szeroki
                     zakres co do tworzenia przedmiotów. Tworzy rzeczy, które już istnieją, ponieważ często
                     wynalezienie czegoś nowego jest czasochłonne i męczące. Tworzy wierne kopie
                     oryginałom, więc stworzone obiekty zachowują jego właściwości. (Ostrze z metalu
                     będzie ostrzem z metalu, może ulec zniszczeniu).
Isaac - Rewolwery Eterowe
                     ➥Wystrzeliwuje oślepiające pociski, które po trafieniu nie tylko pozbawiają wroga
                     wzroku, ale także osłabiają inne jego zmysły, takie jak słuch, węch i wykrywanie
                     poruszających się obiektów o ludzkiej temperaturze (tyczy się zombie). Działa na
                     ludziach.
                     ➥Ta umiejętność pozwala mężczyźnie w pełni skupić się na wybranym celu, co czyni
                     go bardzo dobrym, precyzyjnym strzelcem. Czym różni się więc od zwykłych
                     pocisków? Otóż, ogromną siłą destrukcyjną, zdolną spowodować potężny wybuch w
                     zasięgu przeciwnika. 
                     ➥Ta moc czyni go niezwykle szybkim, zwinnym i niezauważalnym, jakby utożsamił się 
                     w pewien sposób z pociskami.


Sektor H: Umiejętności magiczne
Tomiti - Burza
                     ➥Przyswajanie energii z burzowego powietrza
                     ➥Utrzymywanie powierzchni skóry pod napięciem
                     ➥Ciskanie błyskawicami z rąk. Wymaga to jednak długotrwałego zbieranie napięcia w 
                     ciele.
Est - Natura
                     ➥Władanie roślinami
                     ➥Moc ożywania pluszaków i nimi władania
Annabell - Powietrze (Nr.1299)
                     ➥Potrafi władać powietrzem ,które się wokół niej znajduje, może zmienić jego zapach
                      ,temperaturę, kolor, a nawet gęstość ,co bardzo jej pomaga. Wyczuwa najdrobniejsze 
                     ruchy powietrza ,potrafi ,, obserwować" oddalone miejsca (np. wie ,że ktoś idzie 
                     korytarzem który znajduje się za zakrętem itp.)
                     ➥Wicher- dzięki temu wzmacnia swoje bicze/pociski .Sprawia ,że tworzy się fala 
                     powietrza która potrafi przeciąć metal
                     ➥Duch wiatru- Przywołuje ducha do swojej łasiczki . Staje się ona silniejsza, większa i 
                     wytrzymalsza. Pomaga Annabell w walce ,albo służy jej za transport.
                     ➥Huragan-Bella tworzy wokół siebie tarczę która nie przepuści nikogo do środka. 
                     Szybko obracające się powietrze mieli wszystko co na nie trafi. Zazwyczaj trwa 7 minut,
                     ale jeśli się postara może przedłużyć ten czas do 15 minut ,jednak naraża to jej życie. 
                     Ponieważ umiejętność ta wykorzystuje dużo energii użytkownika ,może jej użyć tylko 
                     raz dziennie ,zazwyczaj po jej użyciu jest nie zdatna do dalszej walki.
Luxio - Trucizna (Nr. 1549)
                     ➥Rozprzestrzenia truciznę wokół siebie
                     ➥Czarny dym wydobywający się z maski jest wdychany przez każdego jednak zabije
                     kogoś tylko na jego życzenie, działa to tylko na ludzi. 
                     ➥Nawet gdy się skaleczy swoją zatruta bronią to nic mu się nie stanieRikki - Iluzja  (Nr. 1677)
                     ➥Amnesia - Potrafi sprawić że przez dotknięcie w skroń (Przez dłuższy czas) ktoś
                     straci pamięć sprzed kilku godzin
                     ➥Ilusion - Robi rzeczywiste iluzje które mogą zaatakować wroga i trudno je 
                     zniszczyć
Siegrain - Telekineza
                     ➥Gdy jest zły, kolor jego oczu zmienia się na szkarłatny
                     ➥Wizje podczas snu
                     ➥Przywoływanie płomienia ognia
Zach - Ścieżka Piekła
                     ➥Pozwala na stworzenie iluzji, pojawiających się jedynie w umyśle danej osoby.
                     ➥Tworzy ''piekielne iluzje", pojawiają się w realnym świecie i niczym mgła zmieniają
                     wygląd otoczenia, przedmiotów oraz osób przez krótki czas.
                     ➥Przywoływanie płomienia ognia


Sektor F: Moce lokalizacji i leczenia
Hana - Leczenie (Nr. 2112)
                     ➥Pandemonium - Przykłada dłoń do rany i leczy
                     ➥Strefa Wróżek - Ochronna bariera która szybko męczy Hane
Raisa - Wzrok
                     ➥Loin - widzi postacie z nawet z paru kilometrów
                     ➥Narcose - potrafi podczas walki uwięzić wzrok przeciwnika na jej oczach
                     ➥Intuition - potrafi odczytywać emocje przyglądając się danej osobie
Kaze - Echolokacja (Nr.
                     ➥Dzięki swojej mocy tworzy przed sobą kulę jakby ze szkła, jest lekko niebieska. Jest 
                     to coś w rodzaju panelu sterowania, mówiąc to mam na myśli że tworzy dzięki 
                     zebranym dźwiękom z otoczenia makietę pomieszczania wraz z ludźmi. Makietę widzi 
                     w podświadomości a dzięki kul przemieszcza się swoją podświadomością po 
                     wytworzonej makiecie. Nie widzi kolorów ani twarzy, ale widzi zarysy sylwetek, 
                     przedmiotów i słyszy głosy.
                     ➥Gdy się stresuje, bardzo stresuje lub boi jest zdolna do zmiany koloru niczym 
                     kameleon, głównie włosy zabarwiają jej się na czerń a skóra bardziej blednie, lub 
                     szarzeje
Iruko - 6 zmysł
                         Wszystko potrafi dojrzeć z dużej odległości 
                    ➥Potrafi rozróżnić wroga od przyjaciela.
                    ➥Wrogowie są otoczeni czerwoną aurą a przyjaciele niebieską robi on to za pomocą
                    swojego 6 zmysłu.



Sektor B:Umiejętności fizyczne
Youkami - Głos
                     ➥Zatrzymywanie lub rozgłaśnianie dźwięku
                     ➥Zmienianie głosu
                     ➥Odbieranie mowy na max 1 dzień
                     ➥Rozsyłanie fali 'bezdźwiękowej'
Reese - Ciała (Nr. 3699)
                     ➥Skull - Potrafi sprawić, ze jego kość przebija się przez skórę i nią walczyć
                     ➥Break - Wyciąga jedną ze swoich kości i nią walczy np: Kręgosłupem
                     ➥Death - Może wbić swoją dłoń głęboko w ciało wroga i wyrwać mu kość z ciała
Emanuel - Moc Dotyku (Nr. 3000)
                     ➥Poprzez dotknięcie kogoś może wpuścić w jego ciało truciznę
                     ➥Poprzez dotyk może z łatwością wsadzić rękę w czyjeś ciało i zgnieść jakiś organ
                     ➥Skóra na jego rękach może stać się bardzo twarda, nie przebije się nawet kula

Woric - Pamięć   
                  ➥Hipermnezja - inaczej znakomita pamięć - umie zapamiętać wszystko co przeczyta, 
                  zobaczy. Ma wyczulony zmysł wzroku. Dostrzeże wszystko
                  ➥Idealny strzelec - prawie nigdy nie chybi,
                  ➥Oko królewskiego weterana - dzięki swojemu lewemu, ślepemu oku może oślepić 
                  przeciwnika, ale potrzebuje do tego ogromnego pokładu energii,


Sektor G: Moce Defensywne
Nagito - Kryształ
                     ➥ Tworzy Kryształową tarcze, czy też broń
                     ➥ Potrafi stwiorzyć pod kimś kryształ wbijający się w jego ciało, ale musi przez jakiś 
                     czas stać w miejscu
 
Sektor X: Zwierzęcy przedstawiciele
Dessari - Ciemności
                     ➥Posługuje się telepatią,
                     ➥Deferitum - zmienia się w dowolne zwierze czarnej maści
                     ➥Dark - przywołuje czarną mgłę i potwory z ciemności
                     ➥BlackEye - widzi w nocy

Hiro - Hebi
                     ➥Yoake - Wszystkie pięć zmysłów Hiro (słuch, węch, wzrok, dotyk, smak) są bardzo 
                     rozwinięte, co jest przy okazji klątwą, gdyż dziewczyna nie panuje nad tym i każdy 
                     głośniejszy dźwięk, czy ostrzejszy zapach powoduje ból.
                     ➥Shōgo – Może porozumiewać się z wężami.
                     ➥Yūgure - Porusza się i atakuje bardzo szybko i cicho.
                     ➥Sakebi - Przybiera postać białego węża o czarnym wnętrzu pyska i czarnych oczach. 
                     Może nieco większego od standardowych węży…


Sektor Z: Brak opanowania
Saika - Eksplozja
                     ➥Kiedy chce wszystko czego dotknie po chwili wybuchnie
                     ➥Jest odporna na wybuchy np. bomb



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz