Sektor A: (Numery od 0-500)
Przydzielone zostały tu osoby, które posiadają moc fizyczną i magiczną.
Jednak nie są tak silni jak ludzie, którzy posiadają tylko jedną z tych
dwóch umiejętności. Kiedy napotkają osobę z sektoru B mają szansę na
utrzymanie go w dystansie, jednak w walce wręcz nie poradzą sobie, zbyt
długo tak samo jest pod względem napotkania kogoś z sektoru H.
Wyróżniają się rozważnością, gdyż muszą umieć dobrze posługiwać swoimi
umiejętnościami. Ich moc szybko się wyczerpuje, lecz nie tak bardzo jak
więźniom z umiejętnością wzmacniania broni. Wraz z treningiem mogą
zdobyć więcej umiejętności fizycznych albo magicznych. Tylko jedno staje
się silniejsze, drugie pozostaje na podstawowym poziomie. Czip w nich
wszczepiony, gdy zostanie włączony doprowadza do utraty świadomości.
Lepiej czują się w grupie.
Sektor D: (Numery od 501 - 900)
Nie posiadają mocy magicznych ani fizycznych, wszystko zawdzięczają
niezwykle ciężkiemu treningowi. Nie mają forów. Jednak z pewnością można
ich nazwać mistrzami szermierki, broni białej i broni palnej. Są
uznawani za osoby z darem, gdyż mają niezwykłą celność i wiedzą gdzie
mierzyć. Ale bardziej ku temu doprowadziła możliwość wprowadzania
tajemniczej mocy w swoją broń, lub też używanie swojej mocy do ich
utworzenia. Jest to coś innego niż kule napełnione trucizną. Potrafią
kontrolować swoją broń. Więźniowie tego sektora, posiadają niezwykłą moc
magiczną, lecz potrafią ją jedynie uwolnić przez miecz, pistolet... Potrafią być na
prawdę niebezpiecznym przeciwnikiem. Mają na prawdę dużą wytrzymałość, a
używanie mocy przez broń ich prawie nie męczy. Czip, który posiadają
razi ich gdy dotkną coś metalicznego. W tym przypadku właśnie ich broń.
Dobrze radzą sobie w pojedynkę.
Sektor H: (Numery od 901 - 1800)
Ten sektor został przydzielony dla ludzi uzdolnionych magicznie.
Znajdują się tu osoby, które posługują się od mocy żywiołów po iluzję,
czy błękitne płomienie. Są uznawani za najsilniejszych, przez co napawa
ich duma i traktują innych z wyższością. Jednak nie można odmówić im
inteligencji, a po długich treningach potrafią opanować nawet kilka
mocy. Bardzo dobrze radzą sobie sami. Jednak nie trzeba ukrywać, ze
bardzo potrzebne jest im towarzystwo. Niebywale pragną mocy, co może ich
pochłonąć i sprowadzić "na złą drogę". Inni ludzie mogą przemówić im do
rozumu i pokazać właściwą drogę. Niektórzy nie są stabilni psychicznie.
Lubią także popisywać się swoimi umiejętnościami. Jednak bez swoich
mocy nie mogą niczego zrobić. Tak właśnie działa ich czip, pozbawia
magi. Nie potrafią walczyć wręcz, niektórzy nie są nawet pewni, czy
kiedykolwiek trzymali chociaż sztylet w ręku. Ich wytrzymałość fizyczna
jest nikła, lecz zawartość magii jest ogromna i wolno ją tracą.
Sektor F: (Numery od 1801 - 2800)
Ci więźniowie posiadają moce lokalizacji lub leczenia. Potrafią
stwierdzić, gdzie ktoś jest w odległości kilku kilometrów. Leczący, mogą
zasklepić nawet najgłębszą ranę. Oczywiście wraz z intensywnym
treningiem mogą opanować i umiejętność lokalizacji jak i leczenia. Mają
dużą wytrzymałość fizyczną, a także posiadają ogromne zasoby
magiczne.Niestety nie są zbyt dobrzy w walce wręcz. Nie mogą używać
także swoich mocy, w celu zaatakowania kogoś. Uważają ich za bardzo
ważnych członków grupy, jako support typowego przywódcy. Są podstawą
przetrwania grupy. Jednak, gdy czip zacznie działać tracą moc tak samo
jak ludzie z sektoru H. Często to właśnie oni przeważają nad wygraniem
jakiejś bitwy, czy też umożliwiają ucieczkę. W tym miejscu nawet
najdrobniejsza rana może doprowadzić do zakażenia i stania się jednym z
tych stworów, nawet zwykła grypa, położy cię na łożu śmierci, w tym
wypadku pomoże Ci tylko więzień sektoru F.
Sektor B: (Numery od 2801 - 3300)
Osoby z tego sektoru mają jedynie umiejętności fizyczne. Nie potrafią
posługiwać się magią. Są zwinni i bardzo silni. Są niezawodni w walce
wręcz. Dzięki ich prędkości są w stanie przeciwstawić się osobie z
umiejętnością magiczną. Jednak jeśli trafią na silniejszego przeciwnika
nie mają prawa wygrać, gdyż ktoś na dystans upewni się, że odległość się
nie zmniejszy. Maja umiejętność szybkiego odczytywania sytuacji. Ich
oczy widzą więcej niż innych. Co niestety daje im zbyt wielką pewność
siebie. Odznaczają się brakiem panowania nad emocjami. Są często
agresywni i rwą się do akcji. Czip w nich wszczepiony, gdy zacznie
działać sprawia, że nie potrafią odnaleźć się w terenie, a także trudno
się z nimi skontaktować. Ich zmysły zostają wyłączone.
Sektor G: (Numery od 3301- 4000)
Posiadają same ataki defensywne. Są osobami posługujących się magią,
lecz nie umieją używać jej w ataku. Jest przeznaczona do ochrony ich i
innych. Mimo braku możliwości ofensywy, ich tarcze i inne zdolności
obronne są prawie nie do przebicia. Nie trudno się domyśleć, że bez
grupy mają mimo wszystko małe możliwości przetrwania. Ich moc wyczerpuje
się w zależności od siły tarczy i ilości osób, które osłaniają. Często
są osobami troskliwymi, jednak bywają wyjątki, jak w każdym sektorze.
Ich czip blokuje moc, przez co stają się bezradni. Dodatkowo mają niską
wytrzymałość fizyczną.
Sektor X: (Numery 4001-4050)
Ci ludzie mają swoją moc powiązaną ze zwierzętami, a także odziedziczają
po części ich zachowania. Potrafią być dzicy i bezlitośni, tracą
kontrolę. A także umieją zazwyczaj porozmawiać się z stworzeniem ich
reprezentującym. Pewnie ciekawi was co to oznacza. Taka osoba zazwyczaj
ma cechy jednego zwierzęcia i jest w jakiś sposób do niego podobna.
Szybki jak gepard, odważny jak lew, czy potężny niczym słoń. Oczywiście
po wielu latach ćwiczeń budzą się kolejne instynkty, lecz mogą być one
bardzo trudne do zawładnięcia. Powinno się na nich uważać, nie wiadomo
kiedy zapragną krwi, no chyba że reprezentuje ich jakiś miły zajączek..
ze wścieklizną. Również zależnie od zwierzęcia mogą działać zespołowo
lub całkowicie tego nie potrafić. Dla przykładu wilki polują w stadzie,
niedźwiedź woli mordować sam. Czip, w nich wszczepiony jest lekiem
uspokajającym, który sprawia, że są łagodni jak baranki. (Bardzo rzadkie
występowanie prawie zerowe)
Sektor Z: (Numery 4051-4500)
Pochodzą stąd osoby, które mimo wielu lat nie potrafią do końca opanować
swojej mocy. Sprawiają one zagrożenie, dla innych, lecz potrzebują
grupy by przetrwać. Oczywiście ich umiejętności są w pełni rozwinięte,
jednak kontrola nad nimi jest naprawdę trudna. Zazwyczaj są
niewyobrażalnie potężni i niezwykle uzdolnieni, ale im bardziej jest
ktoś utalentowany tym więcej lat minie zanim wszystko będzie mieć pod
kontrolą. W więzieniu, kiedy opanowywali już swoje moce trafiali do
wyznaczonych Sektorów, zależnie od tego jaka moc płynęła w ich żyłach.
Niestety teraz nie mają już takiej możliwości. Czip wszczepiony i
podróżujący pod ich skórą jest najgroźniejszy ze wszystkich, nie usuwa
ich mocy jak w u reszty, ale paraliżuje całkowicie posiadacza takowego
urządzenia. Ludzie z sektoru Z, również nie potrafią rozwinąć więcej niż
jednej mocy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz