W tym oto miejscu postaram zawrzeć wszelkie
wyjaśnienia, których zadaniem
jest rozwianie Waszych wątpliwości
dotyczących fabuły bloga (i nie tylko).
Pamiętajcie, że warto przeglądać zakładki,
w których jest naprawdę dużo przydatnych informacji.
►Miejsce, w którym się znajdujesz, to potężna twierdza, a nie jakaś tam stara rudera. Nie wystarczy mocno kopnąć, aby rozwalić ścianę... To ogromny labirynt korytarzy, wykonanych z bardzo trwałych materiałów. Sprytnie blokują one Nasze moce i uniemożliwiają ucieczkę. Samo przedostanie się do innego sektora to nie lada wyczyn.
►Wirus pożarł większość więziennego personelu, więc spotkanie niezarażonego strażnika, sprzątaczki, kucharki czy naukowca graniczy z cudem. A nawet jeśli, wątpię, żeby strażnik próbował Cię złapać. W końcu kogo obchodzi, że uciekłeś z celi, kiedy każdy walczy o przetrwanie? W tej twierdzy zgromadzono nie tylko ludzi z Darem. Ta jednostka specjalna służyła również do więzienia seryjnych morderców, psychopatów, szaleńców... Jednym słowem ludzi niebezpiecznych dla otoczenia. Niektórym udało się przeżyć... Ale nie licz na miłe powitanko i zawarcie sojuszu. Oni nienawidzą osób z Darem.
►Punkty doświadczenia umożliwiają Ci zdobywanie Rang, a im one wyższe, tym silniejszy jesteś. W opowiadaniach powinieneś odpowiednio oceniać swoje siły. Znasz swoją rangę? Zachęcam więc do zajrzenia w zakładkę "Zagrożenia". Tam znajdziesz rozpiskę potworów, które możesz spotkać. Przy każdym podane są warunki do jego pokonania. Na przykład, w walce między Vampem, a Więźniem z rangą "Rekrut", wygra Vamp, ponieważ osoba ta jest zwyczajnie za słaba. Nie pisz więc, że napadła Cię zgraja zombie (zombie, a szwendacz to duża różnica), a ty jako Rekrut jednym machnięciem ostrza wybiłeś wszystkie potwory. To samo tyczy się więźniów. Nie pokonasz osoby z wyższą rangą. Tak już jest i koniec. Staraj się nie opisywać sytuacji, które zwyczajnie nie mogły mieć miejsca... Też tych typu "Wyszedłem z celi i znalazłem świeżutki bochenek chlebka i mleczko prosto od krówki". Żyjemy w szarej rzeczywistości, w której każdy dzień może być tym ostatnim...
►Nie istnieją tu żadne magiczne istoty, nie ma wróżek, pegazów, czy choćby gadających kotów. Twoja postać nie może również posiadać "magicznych" części ciała, typu skrzydła, róg... Pamiętaj, że fizycznie jesteśmy zwykłymi ludźmi. Dar nie czyni nas niezwyciężonymi.
►Potwory można spotkać w każdych (!) sektorach, nie tylko tych zakażonych. W nich znajdują się stwory znacznie silniejsze, typu Vampy i Darnekssy. Zapuszczanie się tam to pewna śmierć. Tak więc szwendacz może przedostać się do sektora niezakażonego. Wniosek? Tak naprawdę nigdzie nie jesteśmy bezpieczni...
►Ważny jest też pewien szczegół... Zapamiętaj, szwendacze bólu nie czują! Może kiedyś byli to ludzie, ale zaraza ich pozmieniała, stracili oni wszelkie uczucia.
►Bardzo ważny jest fakt, że ludzie z Darem mogą zarazić się plagą. Dar jedynie chroni nas przed zarażeniem przez powietrze, jeśli dziabnie Cię szwendacz, to koniec... Stajesz się jednym z nich.
►Najbezpieczniejszym sektorem jest sektor A, w którym znajduje się tak zwana Grupa. Czym ona jest? Otóż to organizacja, do której może należeć każdy. Wystarczy, że opiszesz jak ją znalazłeś i ktoś z Grupy Ci odpisze. Jej członkowie wspierają się nawzajem i wspólnie walczą o przeżycie. W Grupie raźniej, w Grupie bezpieczniej...
Dziękuję za wyjaśnienia dla: Falki (Rin i Toto) :)
►Wirus pożarł większość więziennego personelu, więc spotkanie niezarażonego strażnika, sprzątaczki, kucharki czy naukowca graniczy z cudem. A nawet jeśli, wątpię, żeby strażnik próbował Cię złapać. W końcu kogo obchodzi, że uciekłeś z celi, kiedy każdy walczy o przetrwanie? W tej twierdzy zgromadzono nie tylko ludzi z Darem. Ta jednostka specjalna służyła również do więzienia seryjnych morderców, psychopatów, szaleńców... Jednym słowem ludzi niebezpiecznych dla otoczenia. Niektórym udało się przeżyć... Ale nie licz na miłe powitanko i zawarcie sojuszu. Oni nienawidzą osób z Darem.
►Punkty doświadczenia umożliwiają Ci zdobywanie Rang, a im one wyższe, tym silniejszy jesteś. W opowiadaniach powinieneś odpowiednio oceniać swoje siły. Znasz swoją rangę? Zachęcam więc do zajrzenia w zakładkę "Zagrożenia". Tam znajdziesz rozpiskę potworów, które możesz spotkać. Przy każdym podane są warunki do jego pokonania. Na przykład, w walce między Vampem, a Więźniem z rangą "Rekrut", wygra Vamp, ponieważ osoba ta jest zwyczajnie za słaba. Nie pisz więc, że napadła Cię zgraja zombie (zombie, a szwendacz to duża różnica), a ty jako Rekrut jednym machnięciem ostrza wybiłeś wszystkie potwory. To samo tyczy się więźniów. Nie pokonasz osoby z wyższą rangą. Tak już jest i koniec. Staraj się nie opisywać sytuacji, które zwyczajnie nie mogły mieć miejsca... Też tych typu "Wyszedłem z celi i znalazłem świeżutki bochenek chlebka i mleczko prosto od krówki". Żyjemy w szarej rzeczywistości, w której każdy dzień może być tym ostatnim...
►Nie istnieją tu żadne magiczne istoty, nie ma wróżek, pegazów, czy choćby gadających kotów. Twoja postać nie może również posiadać "magicznych" części ciała, typu skrzydła, róg... Pamiętaj, że fizycznie jesteśmy zwykłymi ludźmi. Dar nie czyni nas niezwyciężonymi.
►Potwory można spotkać w każdych (!) sektorach, nie tylko tych zakażonych. W nich znajdują się stwory znacznie silniejsze, typu Vampy i Darnekssy. Zapuszczanie się tam to pewna śmierć. Tak więc szwendacz może przedostać się do sektora niezakażonego. Wniosek? Tak naprawdę nigdzie nie jesteśmy bezpieczni...
►Ważny jest też pewien szczegół... Zapamiętaj, szwendacze bólu nie czują! Może kiedyś byli to ludzie, ale zaraza ich pozmieniała, stracili oni wszelkie uczucia.
►Bardzo ważny jest fakt, że ludzie z Darem mogą zarazić się plagą. Dar jedynie chroni nas przed zarażeniem przez powietrze, jeśli dziabnie Cię szwendacz, to koniec... Stajesz się jednym z nich.
►Najbezpieczniejszym sektorem jest sektor A, w którym znajduje się tak zwana Grupa. Czym ona jest? Otóż to organizacja, do której może należeć każdy. Wystarczy, że opiszesz jak ją znalazłeś i ktoś z Grupy Ci odpisze. Jej członkowie wspierają się nawzajem i wspólnie walczą o przeżycie. W Grupie raźniej, w Grupie bezpieczniej...
Dziękuję za wyjaśnienia dla: Falki (Rin i Toto) :)
Pikne. ^_^
OdpowiedzUsuń