Uwaga, teraz sektory będą dobierane do waszych umiejętności, więc proszę was o zmiany:
Sektor A: (Numery od 0-500)
Przydzielone zostały tu osoby, które posiadają moc fizyczną i magiczną. Jednak nie są tak silni jak ludzie, którzy posiadają tylko jedną z tych dwóch umiejętności. Kiedy napotkają osobę z sektoru B mają szansę na utrzymanie go w dystansie, jednak w walce wręcz nie poradzą sobie, zbyt długo tak samo jest pod względem napotkania kogoś z sektoru H. Wyróżniają się rozważnością, gdyż muszą umieć dobrze posługiwać swoimi umiejętnościami. Ich moc szybko się wyczerpuje, lecz nie tak bardzo jak więźniom z umiejętnością wzmacniania broni. Wraz z treningiem mogą zdobyć więcej umiejętności fizycznych albo magicznych. Tylko jedno staje się silniejsze, drugie pozostaje na podstawowym poziomie. Czip w nich wszczepiony, gdy zostanie włączony doprowadza do utraty świadomości. Lepiej czują się w grupie.
Sektor D: (Numery od 501 - 900)
Nie posiadają mocy magicznych ani fizycznych, wszystko zawdzięczają niezwykle ciężkiemu treningowi. Nie mają forów. Jednak z pewnością można ich nazwać mistrzami szermierki, broni białej i broni palnej. Są uznawani za osoby z darem, gdyż mają niezwykłą celność i wiedzą gdzie mierzyć. Ale bardziej ku temu doprowadziła możliwość wprowadzania tajemniczej mocy w swoją broń, lub też używanie swojej mocy do ich utworzenia. Jest to coś innego niż kule napełnione trucizną. Potrafią kontrolować swoją broń. Więźniowie tego sektora, posiadają niezwykłą moc magiczną, lecz potrafią ją jedynie uwolnić przez broń. Potrafią być na prawdę niebezpiecznym przeciwnikiem. Mają na prawdę dużą wytrzymałość, a używanie mocy przez broń ich prawie nie męczy. Czip, który posiadają razi ich gdy dotkną coś metalicznego. W tym przypadku właśnie ich broń. Dobrze radzą sobie w pojedynkę.
Sektor H: (Numery od 901 - 1800)
Ten sektor został przydzielony dla ludzi uzdolnionych magicznie. Znajdują się tu osoby, które posługują się od mocy żywiołów po iluzję, czy błękitne płomienie. Są uznawani za najsilniejszych, przez co napawa ich duma i traktują innych z wyższością. Jednak nie można odmówić im inteligencji, a po długich treningach potrafią opanować nawet kilka mocy. Bardzo dobrze radzą sobie sami. Jednak nie trzeba ukrywać, ze bardzo potrzebne jest im towarzystwo. Niebywale pragną mocy, co może ich pochłonąć i sprowadzić "na złą drogę". Inni ludzie mogą przemówić im do rozumu i pokazać właściwą drogę. Niektórzy nie są stabilni psychicznie. Lubią także popisywać się swoimi umiejętnościami. Jednak bez swoich mocy nie mogą niczego zrobić. Tak właśnie działa ich czip, pozbawia magi. Nie potrafią walczyć wręcz, niektórzy nie są nawet pewni, czy kiedykolwiek trzymali chociaż sztylet w ręku. Ich wytrzymałość fizyczna jest nikła, lecz zawartość magii jest ogromna i wolno ją tracą.
Sektor F: (Numery od 1801 - 2800)
Ci więźniowie posiadają moce lokalizacji lub leczenia. Potrafią stwierdzić, gdzie ktoś jest w odległości kilku kilometrów. Leczący, mogą zasklepić nawet najgłębszą ranę. Oczywiście wraz z intensywnym treningiem mogą opanować i umiejętność lokalizacji jak i leczenia. Mają dużą wytrzymałość fizyczną, a także posiadają ogromne zasoby magiczne.Niestety nie są zbyt dobrzy w walce wręcz. Nie mogą używać także swoich mocy, w celu zaatakowania kogoś. Uważają ich za bardzo ważnych członków grupy, jako support typowego przywódcy. Są podstawą przetrwania grupy. Jednak, gdy czip zacznie działać tracą moc tak samo jak ludzie z sektoru H. Często to właśnie oni przeważają nad wygraniem jakiejś bitwy, czy też umożliwiają ucieczkę. W tym miejscu nawet najdrobniejsza rana może doprowadzić do zakażenia i stania się jednym z tych stworów, nawet zwykła grypa, położy cię na łożu śmierci, w tym wypadku pomoże Ci tylko więzień sektoru F.
Sektor B: (Numery od 2801 - 3300)
Osoby z tego sektoru mają jedynie umiejętności fizyczne. Nie potrafią posługiwać się magią. Są zwinni i bardzo silni. Są niezawodni w walce wręcz. Dzięki ich prędkości są w stanie przeciwstawić się osobie z umiejętnością magiczną. Jednak jeśli trafią na silniejszego przeciwnika nie mają prawa wygrać, gdyż ktoś na dystans upewni się, że odległość się nie zmniejszy. Maja umiejętność szybkiego odczytywania sytuacji. Ich oczy widzą więcej niż innych. Co niestety daje im zbyt wielką pewność siebie. Odznaczają się brakiem panowania nad emocjami. Są często agresywni i rwą się do akcji. Czip w nich wszczepiony, gdy zacznie działać sprawia, że nie potrafią odnaleźć się w terenie, a także trudno się z nimi skontaktować. Ich zmysły zostają wyłączone.
Sektor G: (Numery od 3301- 4000)
Posiadają same ataki defensywne. Są osobami posługujących się magią, lecz nie umieją używać jej w ataku. Jest przeznaczona do ochrony ich i innych. Mimo braku możliwości ofensywy, ich tarcze i inne zdolności obronne są prawie nie do przebicia. Nie trudno się domyśleć, że bez grupy mają mimo wszystko małe możliwości przetrwania. Ich moc wyczerpuje się w zależności od siły tarczy i ilości osób, które osłaniają. Często są osobami troskliwymi, jednak bywają wyjątki, jak w każdym sektorze. Ich czip blokuje moc, przez co stają się bezradni. Dodatkowo mają niską wytrzymałość fizyczną.
Sektor X: (Numery 4001-4050)
Ci ludzie mają swoją moc powiązaną ze zwierzętami, a także odziedziczają po części ich zachowania. Potrafią być dzicy i bezlitośni, tracą kontrolę. A także umieją zazwyczaj porozmawiać się z stworzeniem ich reprezentującym. Pewnie ciekawi was co to oznacza. Taka osoba zazwyczaj ma cechy jednego zwierzęcia i jest w jakiś sposób do niego podobna. Szybki jak gepard, odważny jak lew, czy potężny niczym słoń. Oczywiście po wielu latach ćwiczeń budzą się kolejne instynkty, lecz mogą być one bardzo trudne do zawładnięcia. Powinno się na nich uważać, nie wiadomo kiedy zapragną krwi, no chyba że reprezentuje ich jakiś miły zajączek.. ze wścieklizną. Również zależnie od zwierzęcia mogą działać zespołowo lub całkowicie tego nie potrafić. Dla przykładu wilki polują w stadzie, niedźwiedź woli mordować sam. Czip, w nich wszczepiony jest lekiem uspokajającym, który sprawia, że są łagodni jak baranki. (Bardzo rzadkie występowanie prawie zerowe)
Sektor Z: (Numery 4051-4500)
Pochodzą stąd osoby, które mimo wielu lat nie potrafią do końca opanować swojej mocy. Sprawiają one zagrożenie, dla innych, lecz potrzebują grupy by przetrwać. Oczywiście ich umiejętności są w pełni rozwinięte, jednak kontrola nad nimi jest naprawdę trudna. Zazwyczaj są niewyobrażalnie potężni i niezwykle uzdolnieni, ale im bardziej jest ktoś utalentowany tym więcej lat minie zanim wszystko będzie mieć pod kontrolą. W więzieniu, kiedy opanowywali już swoje moce trafiali do wyznaczonych Sektorów, zależnie od tego jaka moc płynęła w ich żyłach. Niestety teraz nie mają już takiej możliwości. Czip wszczepiony i podróżujący pod ich skórą jest najgroźniejszy ze wszystkich, nie usuwa ich mocy jak w u reszty, ale paraliżuje całkowicie posiadacza takowego urządzenia. Ludzie z sektoru Z, również nie potrafią rozwinąć więcej niż jednej mocy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz